Little bit of sunshine, little bit of rain


Wie ik ben hangt af van de persoon aan wie u het vraagt. We zijn allemaal wel eens slecht in iemand zijn verhaal of een held in dat van een ander. Ik kan u natuurlijk wel de basics meedelen, maar waar definieert dat mezelf? Dat ik ben geboren op de eerste maandag in mei 1999 en woon in Zwevegem lijkt me onnodig informatie.
Volgens de menswetenschappen maken we ons eigen zelfbeeld op aan de hand van herinneringen. Ik ben wie ik denk dat ik ben volgens jou. Ingewikkeld hé? 


Wilted flowers & sunshine

Mijn blognaam komt wel erg dicht bij mijn persoonlijkheid, of hoe de mensen in mijn omgeving me toch beschrijven. De “wilted flowers” verwijzen naar de aanwezigheid van enig realisme en negativiteit in mijn karakter. Ze beschrijven hoe ik me kan voelen en me kan gedragen, hoe ik vaak naar de wereld kijk en naar de mensheid. De “sunshine” in die naam verwijst dan weer naar mijn enthousiasme en mijn sociale charisma. Mensen beschreven me onlangs als een vlotte persoon in de omgang waarmee je makkelijk kan samenwerken en die betrouwbaar is. Ze hadden dan gelukkig nog geen kennis gemaakt met die “wilted flowers” (haha).

Reacties

  1. Je hebt een zeer mooie schrijfstijl en een bijzondere manier van verwoorden! Het spreekt me volledig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. U kunt u teksten altijd zo mooi verwoorden, ik zal u zeker blijven volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten